söndag 27 februari 2011

Scraploppis klar ;0)

Nu är jag nyss hemkommen från en supertrevlig & välorganiserad loppis! När jag kom dit, efter 30 minuters letande & felaktig vägbeskrivning, var vi ca 12 utställare med bord. En kvart innan vi öppnade stod säkert 25 personer & väntade! Sen var det fullt ös i två timmar, innan det började droppa av. Jag sålde långt över förväntan & träffade så många trevliga människor, jättekul dag, helt enkelt! Tack till alla glada besökare & trevliga utställare ;0)

Nedan kommer årets första påsk-kort! Det är med i Wild orchids skissutmaning & jag hoppas verkligen på den där underbara blomster-vinsten ;0)


Papers & motive from Pion design!

I used Primas stamps all around the card.

A cute Easter-bunny ;0)

Flowers with glitter added.

A close-up!

And lace!
Nu ska jag äta god middag hos svärföräldrarna men i veckan kommer det bild på mitt fynd från loppisen samt ovanvåningens make-over! Ha en skön söndag! ;0)

5 kommentarer:

Kathy sa...

This is such a gorgeous card!! I love all your beautiful details and the borders of the paper look gorgeous!!! Love the vintagey image too!! Love what you did with the sketch!
:)Kathy

Chris_P sa...

Tack för idag!! Mycket trevlig loppis! Hoppas på fler ggr!

Hälsningar från en Malmö-scrappare ;o)

Ha det bra!

Petraso sa...

Ser fram emot se dina fynd!!!!! 27 mars har vi en loppis i Gbg!

Susy sa...

Vilket underbart påskkort!
Vilka otroliga dekorationer!
Hoppas verkligen att du vinner!

KRAM SUSY

Petra/Paradise sa...

Vad kul att det gick över förväntan igår!!!! HÄRLIGT!!
Och framför allt, ROLIGT!!! :D

Kortet är ljuvligt!! Ursöta papper och detaljer!

Oj va jag sitter å gäspar..jag måste nog gå å lägga mej snart känner jag ;)

KRAMISAR!