onsdag 14 oktober 2009

Lite halloween i kylan

Brr, noll grader när man vaknar, inte kul... Då tycker vi skåningar att det är tokvinter, hi hi. Mörkret på morgonen gör inte att man studsar upp ur sängen, men det ingår ju i hösten! Och alla vackra färger på träden uppväger, eller hur?

I alla fall, nu har jag åtminstone tagit mig i kragen & gjort två halloween-kort varav 1 visas idag! Försöker kreera lite på kvällarna men slocknar man vid 21 hinner man inte så mycket ;0) Tur att helgerna finns! Denna helg skulle jag åkt på Scrapmässan i GBG men fick ta ett förnuftigt, vuxet beslut & hoppa över, min ischiasnerv är väldigt sällskaplig nu för tiden, tråkigt men jag hoppas att om man är snäll mot kroppen får man snällt tillbaka ;0) Och dessutom la jag en del av min reskassa på ett behövligt plagg, nämligen en vinterjacka á la mamaliscious, så slipper lilla magen frysa ;0)

Fjolårets Magnolia med papper från bl a Panduro, allt i lila & svart.

Ikväll ska sambon & svärfar sätta upp den sista väven i babyrummet, sen ska det bara spacklas innan vi kan måla väggarna, det börjar ta sig! Längtar till att inreda ;0)

Inga kommentarer: