tisdag 4 maj 2010

Award med tjusig pokal ;0)

Jag har fått en söt liten award av http://mariemarie1975.blogspot.com/ & bättre sent än aldrig, nu visar jag den!


Dessa regler gäller för denna award:
Kopiera awarden till din blog och länka till den du fått den av samt berätta 7 st saker om dig själv. Sänd den vidare till 7 st andra bloggare.

7 saker du kanske inte visste om mig:

1. Jag gick estetisk bild på gymnasiet.
2. Jag avskyr människor som inte kan motivera sina åsikter.
3. Jag skulle vilja semestra i Toscana!
4. Jag älskar Twilight-filmerna & böckerna ;0)
5. Jag älskar romantiska sommarklänningar!
6. Jag är höjdrädd & har superfobi för spindlar & getingar
7. Jag pussar på Nellie minst 100 ggr per dag ;0)

Awarden sänder jag vidare till alla besökare med bloggar för tänk så många ni inspirerar ;0)
 
Och så ännu ett kort, ett riktigt skogskort ;0) Alla stämplar är Magnolias!

Blåser lite sagostoft!

Nu ska jag underhålla Nellie & förbereda lite till grannens fika-besök i eftermiddag, ciao så länge!

1 kommentar:

Marie Wisén sa...

Tack för ditt besök hos mig!
Vilket sött kort!

Må gott i våren!

Kram Marie Ps i kväll spelar vi in ett nytt avsnitt! ;o)