onsdag 1 maj 2013

Sommarens planer

på att plugga ligger nog lite risigt till. Jag står som bästa reserv 90 och som sämsta reserv 600. Hm, inte så stor chans tror jag. Så då blir det en lugn sommar i arbetslöshetens tecken. Ingen katastrof men ska försöka söka lite jobb redan nu. Annars har jag en hel hög med intressanta böcker att läsa ;0)

Något annat intressant jag läser just nu är HÖGVIS med trädgårdstidningar och böcker! Man får så många olika ideer & vill bara göra allt just nu! Mina favorittidningar är:

Just detta nummer handlar mycket om odling, i städerna över hela jorden. Så coolt!

Shabby chic, behöver jag säga mer?



Förutom tidningar, blir det lite böcker. Här är några av de böckerna jag just nu är intresserad av;

- Auyrveda för ditt sinne
- Omställningens tid
- Jämlikhetsanden
- Kärnfrisk familj
- Naturlig skönhet
- What´s  mine is yours

En del av min framtidsplan, att bredda mig och testa nya saker, visas definitvit i dessa böckerna.

Andra planer för sommaren stavas Akupunktur. Vi är i slutet på vår IVF och jag mår inte bra, jag har ont, är svullen och illamående. Och jag börjar bli riktigt trött på att fylla min kropp med massa skit för så låg utdelning. Så om detta försök inte går vägen blir det akupunktur, har hittat ett bra ställe i Malmö vi ska kontakta.

IVF är just nu det enda som rubbar mitt liv. I övrigt är det sådan skillnad på mitt tänk nu & för ett år sedan. Allt ordnar sig står skrivet i mitt hjärta just nu. Och det är så skönt!

Håll tummarna för oss. Och njut av våren, för det gör jag!

Inga kommentarer: