onsdag 5 september 2007

Liten presentation av mig!

Nu när man äntligen kommit igång kan det vara på plats att börja med en liten presentation.
Jag heter Annica, är 29 år och bor utanför Malmö med min sambo och två bekväma katter.
Jag älskar att pyssla och håller på att starta företag för att kunna hålla kurser inom hobby, cardmaking, scrapbooking mm!
Idag kom bolagsverkets registrering hem till mig & nu har jag ett officiellt namn på min lilla firma; änglahus! Hoppas på en rolig tid framöver (om man bortser från allt med egenavgifter, bokföring, ingående moms osv...)

1 kommentar:

Lourdes sa...

Hejsan.
Jag och min koloni-granne var och fyndade massor på din Loppis igår:) Tänkte fråga: hur tvättar jag plagg som jag syr applikationer på (ull, filt) 30grader? Jag blev himla inspirerad och köper gärna mer:) Kurser hade också varit skoj. min mail. Lottie72@hotmail.com. Hej så länge.