torsdag 3 januari 2008

Pyssellöften för 2008!

Härmed lovar jag att:
Scrappa färdigt mina receptböcker (2 alster får ni se idag!)
Att sy färdigt mitt jullapptäcke till nästa jul.
Att sortera ut allt pyssel jag inte använder.
Att lära mig måla stämplar med Distress ink.
Att köpa en bra skrivare så att jag kan printa ut foton
& därmed scrappa mer.
Hm, det får nog räcka, ska vara genomförbart också! :0)
God fortsättning på er alla! Idag är det minus & orkanvindar så jag tänder en brasa & stannar inomhus!
Ett litet tips på en supertrevlig blog för oss scrap, kort & annat pyssel-intresserade: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com/



Stämpel från WSD, prickar med infärgningsverktyg, lite glitterstickles & många olika alfabet (perfekt om man bara har kvar vissa bokstäver på ett alfabet, kombinera med andra!) gör ett söt litet recept på en tårta som passar super till barnkalas!


Jordgubbar från Tilda & handskriven text, inget avancerat.

Inga kommentarer: