fredag 18 november 2011

Fredag & Twilight!

Ikväll har jag varit med min kusin & sett Twilight-film nr 4! Av hänsyn till er som inte sett den än ska jag inte avslöja något men den var super, riktigt bra, slog den förra med hästlängder tyckte jag ;0) Den slutade sjukt spännande så nu får man vänta ett helt år för att se fortsättningen... Blää, tycker jag. Den är ju färdigfilmad, kunde ju visats i vår istället?! Men "den som väntar på något gott"...

Imorgon ska jag på mysig scrapträff i Trelleborg, från kl.10-22 ska det tokpysslas! Jag var precis inne på deras hemsida & vi blir 40 st!!! Var ju rädd att min möhippa skulle planeras denna dag men det löste sig ändå ;0) Imorgon kväll blir det en lugn kväll & på söndagen är det dags för brunch på förmiddagen & sen tror jag att jag ska... julpynta?! Jo, minsann, det ska jag ;0) Älskar att leta fram alla fina lådor med myspynt & frossa runt! Och kolla om det är något man saknar. Fast med 6 lådor julpynt & 2 lådor julkulor tror jag nog inte ordet behöver passar in ;0)

Dagens julkort är med hos Just Magnolia med temat "Ribbon". Här kommer mitt bidrag!









Nu ska jag måla de två sista stämpelmotiven innan det är läggdags. Imorgon börjar dagen med sovmorgon, najs ;0) Ha en toppenkväll & helg allihop, kramelikram!

Inga kommentarer: