söndag 20 november 2011

Scrapräff & Möhippa!

Igår var jag & 39 andra på Scrapträff i Gislövs läge, utanför Trelleborg. Så himla jul att träffa likasinnade, all denna kreativitet & inspiration! Jag hamnade med 3 trevliga tjejer, varav 2 var scrappare & 1 kortmakare som jag. Det är så himla kul att se hur olika man jobbar med materialen/olika upplägg/samma papper kan bli så olika osv. Jag var supereffektiv & hade förberett "kit" med 1 färglagd stämpel, 1 kortbas & 5 mönstrade papper, allt för att hinna så mycket som möjligt ;0) Det blev 5 1/2 kort så jag var jättenöjd! Har på allmän begäran lovat lägga ut dem så snabbt som möjligt så hoppas hinna fotografera dem idag. Kan man önska två minuter av solsken till fotograferingen?!

Till dess måste jag bara visa några foton från möhippan/svensexan, jag hoppas ni kan hålla er för skratt ;0) Och för er som inte läst här innan, vi ska gifta oss i Mexiko, därav temat!


På Centralen i Malmö, precis fått fortsatta instruktioner & budbäraren
fotograferade oss därefter ;0)

Här är vi, precis innan det är dags för restaurangbesök. Min svägerska
slöt upp på restaurangen, så hon är inte med på bilden av "the Fantastic four" ;0)

Jag & Tessan på restaurangen! Är vi inte fina??! ;0)

Och så min blivande man, denna bilden är tokrolig ;0) Och som ni ser har sambon gått "all in" på temat! Pistolen kom restaurangägaren med, ihop med tequila, ha ha.
Nu ska jag plocka fram julgardinerna & adventsstakarna. Ikväll blir det lite glögg, kaminen & julmusik som får skapa stämning ;0) Gud vad jag älskar tiden innan jul!

Inga kommentarer: