söndag 11 november 2007

Lite hänglakort & julmarknadstips!

Fick shoppat många fina julpapper & små ting På Jingel-jangel i Göteborg igår! Lite fika med lussekatter, bulle med skinka & senap, lite julmusik & massa inspiration har fått mig att börja nedräkningen till 1:a advent, idag är det tre veckor kvar, tjoohoo! Och så handlade jag lite nya Magnolia-stämplar, får se vad jag hinner med i veckan. Frågade dem om mitt paket, det är skickat, nu ska jag få kollinr för att se var det hamnat...

Kan också berätta att jag lagt till en länk "Malin älskar sött"som i sin tur har länkar till massa shabby chic-bloggar, håll till godo! Och så har även en liten julmarknad knackat på min dörr, nämligen en utanför Köpenhamn som är 24-25 nov samt 1-2 dec, länk
http://www.julpaagalopbanen.dk/ Verkar jättemysigt, ska bara samla ihop lite folk för dit ska jag!

Och sist men inte minst, två nygjorda kort med de nya hänglarna!


Inga kommentarer: