lördag 15 december 2007

Julkortshysteri!

Denna helg går verkligen i julmystecken! Idag ska vi köpa julgran (kläs imorgon), slå in paket (kanske kommer nån inspirationsbild på det i veckan) & baka pepparkakor! Maten ikväll blir dessutom jultallrik, mumma! Och kanske hinner jag även göra några strutar & hjärtan att visa imorgon! Vi får se, julkorten tar ju sin lilla tid...
Har nämligen precis upptäckt att trots att jag gjort många många kort under året kan jag knappt skicka någon av dessa! Dels för att jag publicerat dem här (kan ju inte skicka begagnat :0) & dels för att det hänger en hel del i vår lokal! Så det är bara att sätta sig snällt & göra fler! Tur att man har det som hobby, liksom inte så stor uppoffring då, hi hi...
Utnämner det här till dagens i-landsproblem no 1!

Men lite ny inspiration blit det ändå till er. Idag visar jag tre stycken nygjorda kort med temat rutor! Perfekt att använda sig av när man har pappersslattar kvar eller har köpt ett jättefint papper & inte vill "bränna" hela på ett kort/scrapark!

Glöm inte att sista postdag för julkorten är den 16 december!
Glad 3:e advent!



Ett kort i snöfrostens tecken med sött lacksigill i mitten.
OBS! Om ni ska skicka julkort med lacksigill, använd hellre dem man kan göra med hjälp av limpistol, går ej i sönder inte i postens hantering!

Alla rutor behöver inte ligga perfekt...

Pingvinerna från EK Success, visst är de söta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mkt fina saker jag hittade här hos dig. Du gör underbara saker, både kort och annat!'
www.asamia.blogg.se

Linda Muhr sa...

Tack snälla för tipset med köksskåp till tvbänk, maken undrade om det verkligen klarar trycket, då vi har en stort gammal tv alltså ingen platt tv här!

Kram Linda
www.muhrenssida.com