onsdag 12 december 2007

Sydsvenskan-effekten!?

Mina blogbesökare slår alla rekord, jättekul!
Kan det månne bero på Sydsvenskans reportage?
Jättetrevlig artikel, tyckte jag! Man tackar :o)
Länk: http://sydsvenskan.se/jul/article285657.ece

Jag har även en annan liten sak att berätta, nämligen att jag vann en jättefin stämpel i Magnolias adventskalender, nämligen en gammaldags tomte från Tim Holz! Mitt vinnarbidrag löd så här:

Tomten blinkade åt mig med ett leende,
att vinna med ett rim, vilket beteende!
Måhända den går till någon annan individ
men då gläds man, det är ju ändå juletid!

Stämpelvinsten kom idag, underbaar!

Lite inspiration har jag också hunnit med, men gud vad dagárna försvinner! Nästa vecka är jag redan uppbokad tre kvällar + att jag ska handla julklappar (är kanske halvvägs), slå in dem (javisst blir det rim & sigill även detta år!), handla gran & klä den. Dessutom har vi tonvis på jobb, är ju redan på nästa jul..! Julefrid, javisst!

Här kommer lite söta tips & inspiration:


Ett personligt bokmärke är alltid uppskattat!

Du är mitt lilla pepparkakshjärta-kort!

Tag till julklappen med underbar Magnolia-stämpel!

Och några snögubbar från WSD, köpte på Stämpelgården!

Inga kommentarer: