torsdag 11 oktober 2007

I väntans tider!

Har två väninnor Tessan & Terese som ska nedkomma snart snart! Dessutom är det konstant babyboom på jobb :0)
Har nog aldrig varit så insatt i ett ämne någonsin, förunderligt hur kroppen reagerar. Sist jag kände på Tessans mage hade bebisen hicka, lät himla sött hi hi.
Och jag går också i väntans tider men på ett helt annat sätt!
Vår annons kommer troligen ut i nästa vecka, ska bli kul att se om det blir någon respons! Alla datum, tider & vad kurserna innehåller finns med! Och eventuellt ska även en eller flera tidningar göra reportage om oss, kul kul!
Det känns lite konstigt att inte veta hur många som kommer, men det är väl det de menar med friskt vågat hälften vunnet?!
I helgen ska vi måla färdigt hallen däruppe, sen ska jag måla en massa ramar som jag köpt på loppis, sirliga, gamla. Tänkte ha alla i en & samma färg och hänga i en grupp!
Och om jag hinner ska jag göra några kort!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här var det mkt fint att titta på! Såg din annons i Vellingekommuniké och blev intresserad av en kurs men den var fullbokad. Skulle där bli plats så går jag gärna den dagen, 8 november.
Ha en bra dag
/Gunilla