lördag 27 oktober 2007

Veckan som gått!

Har börjat inse att jag håller på att bli en helgbloggare, skärpning är på gång! Håller på med fler kort, kommer tre idag & troligen tre imorgon :0)
Har pratat med magnolia & stämplarna kommer nästa vecka så helgen lär bli intensiv! Ska ha tre scrapark & ett tiotal kort klara till den 5 nov, när första kursen drar igång! Det ska göras reportage om oss, kul!
Och så har bebis nummer två anlänt, natten till igår. Lille Vincent vägde 2815 g & var 46 lång, så igår frossade jag loss på babykläder, skulle kunna handla hela affären! Av respekt till de två familjerna höll jag tillbaka Nalle Puh-frosseriet, H&M hade massa söta kläder med Nalle Puh, rekommenderar en titt om ni ska handla babykläder!
Och min evinnerliga förkylning visade sig vara förkylningsastma, vilket jag aldrig hört talas om! Men efter kortison & bricanyl-kur kan det stämma, blev bättre snabbt.
Nu ska jag iväg till Stämpelgården, de har öppet 11-44, ska shoppa lite nya papper & alfabet! E på ständig jakt efter rub-ons som är ca 1 cm, helst annan färg än svart! Någon i cyberspace som kan rekommendera något?

Inga kommentarer: