lördag 13 september 2008

Tomten kommer tidigt i år ;0)

Och i jämställdhetstider är han en kvinna från Svedala?! Nä, skämt åsido, måste först säga att jag aldrig i min vildaste fantasi kunde ana att så många skulle vara med, kul! Därför har jag även utökat med 3 tröst-tröstpriser...
Jag har nu dragit lott med sambon som kontrollant & tröst-tröstpriserna tillfaller....

.... Spänningen är oooliidliig...tada!

Marie Isingen
Carina / Carinas blogg
Aviga Ellen

De 5 tröstpriserna tillfaller:

Bitte / Min saliga blandning
Anki / Ljuvligt vitt
Malin / Morgonpigg mamma
Erika / Scrapkatten
Pinglan Anna

Och vinnaren är.... pirrigt va?
... ja vem kan det vara?
...jo det är.......

Anna Lundberg / Annas dagar!!!!

Man får gratulera (jag känner mig verkligen som tomten, hi hi)

Kommer lägga kommentarer till er under morgondagen, är det någon som är snabb kan ni maila er adress & alias till min mail som syns ut till höger!

Nedan kommer ännu en liten tomte-sak, nämligen årets första julkort! Gjorda med de sötaste snögubbarna från Tilda-serien, Panduro. Håll till godo! Nu ska jag på kalas & äta gott, hej svej!










11 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Så läckra julkort du skapat!!!

Anonym sa...

Å va fina kort du har skapat! Jag blir sugen på å sätta fingrarna i mina julkort!! :)

Anonym sa...

Försökte lämna kommentar tidigare i dag, men det gick inte!!

Åh, jag är SÅÅÅÅÅÅ glad över vinsten! Sitter och lyser som en sol!


TACK!!

Anonym sa...

Ahaa,kul,jag mailar min adress nu,kram:)PS.Så himla fina kort!

Anonym sa...

Gahhh.. vad kul att jag vann en av tröstpriserna... ser fram emot det, mail med adress kommer senare!

Just hemma efter en intensiv men trevlig helg med fint väder!

//Malin

Hjärtat Mitt sa...

Kul med så många tävlande!
Och grattis till alla som har vunnit.
Härliga julkort har du oxå hunnit att göra.

Kram Mari i Marieholm

Anonym sa...

Hej Annica!

Vad roligt att jag får ett tröstpris, jättespännande! Skickar min adress i mailen.

Julkorten är jättesöta, gillar alla detaljer, som mulberrypapperet bakom punchinellan, fin effekt. Håller med om att snögubbarna är söta, har inte sett dem förut, trots att jag är ett Tilda-fan.. :-)

Unknown sa...

Jisses vilka läckra julkort!!!
mvh Nilla

Anonym sa...

Fick du mitt epost med adressen?!

Väntar med spänning på paketet!

// Anna

BellaMio sa...

Ojojoj!!! Så fina kort du gjort!! Jag är helt tagen! De är annorlunda och välarbetade!

Har inte lyckats hitta hit förrän nu, men bättre sent än aldrig!

Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Vilka läckra julkort!! Gillar färgvalet och att det ser lite gammeldags ut!