tisdag 17 april 2012

Babyplaner & trädgårdsyra..!

Här kommer att snabbt snabbt inlägg! Helgen var en orgie i uteliv, bakluckeloppis & fotbollsmatch på lördag, trädgårdsliv med fika på söndagen! Njuter av våren & trädgården just nu & ska visa foto på vårt trädgårdsprojekt snart!

Som ni säkert märkt är det stiltje på bloggen, mest för att jag inte har någon inspiration just nu... I kombination med stressigt på jobbet, trädgårdsliv & Nellie är där inte mycket ork över. Men ha tålamod med mig, det vänder säkert snart ;0)

Och så kan jag avslöja att vi har börjat planera för ett litet syskon till Nellie. Säger inte mer än så men ni får hålla tummarna för oss :0) Två embryon i frysen, en ren bonus. Går inte de får vi göra ICSI igen (ångest!) så jag håller tummarna för ett snabbt resultat (totalt själviskt!). Vi får se :0)

Ursäkta oskärpan på kortet, hoppas ni ser detaljerna & tanken bakom ändå ;0)






Och just det, Blogcandyn är avslutad & vinnaren meddelad ;0) Ha en trevlig kväll allihopa! Kram!!

4 kommentarer:

JD sa...

håller både mina tummar och tår för att ert syskonförsök lyckas. Gjort ivf så vet vad ni går igenom på sätt och vis. Du gör helt underbara kort.
Mvh JD

Tess Ekwall sa...

underbart kort!! vackra färger och tilda är sååå söt!!
håller tummarna för er!
trevlig helg. kram, tess.

Therese Larsson sa...

Önskar er all lycka till med det lilla syskonet!!
Tack för all inspiration du ger med alla fina kort du gör!!
Kram Therese

jojo sa...

Hej!
Tack snälla för din bloggaward! Jag har haft bloggpaus ett tag, så jag har missat det! Men jag blev verkligen glad när jag såg det igår! Och roligt för mig att hitta till din fina blogg!! Tack!