söndag 19 oktober 2014

Årets första julkort!

Vädret har verkligen slagit om till höst, även om det fortfarande är 10-14 grader så regnar det och regnar och regnar... Det är mörkare, trädgårdsmöblerna är inplockade, vi har börjat elda i brasan, det har stormat någon kväll. Jag har börjat lufsa omkring i raggsockar/morgonskor och sjalar om axlarna. Höst helt enkelt. Och det är ju då det helt plötsligt händer, det slår till helt oförberett! Nämligen min julmyskänsla, längtan efter julen, snön, julmusiken, all dekor till hemmet och inte minst julpysslet!
Så nedan kommer ett kort. För det är ju faktiskt bara 6 veckor till första advent! ;)
 
Turkost, rött & grönt. Samt en riktigt gammal goding-stämpel från Magnolia!





I övrigt rullar det på. Mest studier, just nu en 500-sidig bok om kognitiv psykologi, zzz, Inte att rekommendera vid tidsbrist, amningshjärna och megaförkylda mammiga bebisar! Men på något sätt går det ändå? Men jag skulle ljuga om jag säger att jag inte såg fram emot den ena kursens sista inlämning, på fredag. Nästa termin har jag sökt lite mer kreativa kurser. Hoppas jag ;)

Inga kommentarer: