lördag 18 april 2015

Sommardrömmar till Moa!

Samtidigt som jag konstaterar att äldsta dottern har en klänningsgarderob till sommaren som skulle göra Marie Antoinette avundsjuk (!) så har yngsta dottern lite skralare bland sommarstassarna! Och det kan vi ju leva med för då måste jag ju köpa några få fina ting. Mitt val faller på Newbies fina kollektion och här är godbitarna jag önskar införskaffa:
 
 
Söt lila klänning med inbyggd body.

Sommarpyjamas av finaste sort!


Jumpsuits är jag alltid svag för!

En ljuvlig favorit i vitt eller rosa! Såå fin!

Ljuvliga spetsbyxor, kommer vara rena i två minuter men vad gör det..? ;)

Sommarklänningen med stort S!

Och till detta behövs ju attiraljer. Alla Nellies sommarskor är för små till Moa så mitt val faller på dessa från Kavat, vid namn Ängskär för facila 499 kr :)
Nu ska jag ut i trädgården, vi har ett nytt projekt på gång, två mormorsrabatter på framsidan. Dags att börja gräva! ;)

Inga kommentarer: