söndag 15 december 2013

Lucka 15: Magnolia-kort & söndagsmys!

Igår & idag har jag tvättat & sorterat babysaker och vikt babykläder, gjort klart barnvagnen, och börjat så smått att göra saker i ordning i blivande barnrummet. För att detta skulle vara möjligt har vi börjat tömma mitt arbetsrum. Maken var huvudbärare ner till källaren och jag har sorterat in allt så nu är hyllorna fyllda med tyger, böcker, tidningar och hobbymaterial, i arbetsrummet i källaren. Det blev riktigt bra & så luftigt, det kommer bli så fint när det är klart. Till helgen kommer en elektriker och sätter upp takbelysning, sen ska vi flytta ner resterande saker, det börjar röra på sig! :0) 
 
Och tur är väl det, för jag är på ett ordentligt boa-humör och vill bli klar snart!
 
Dagens julmums är en liten busig typ, han liknar nästan en liten alv?
 




Nu ska jag vårda mina fogar, de är helt slut efter idag. Och ihop med mycket sammandragningar och att det känns som lillan håller på ett trilla ut (rejält tryck nedåt) ska jag nog inte utmana ödet, utan vila, vila vila?!

Inga kommentarer: