torsdag 14 februari 2008

Jet-lag...

Idag är zombie rätt beskrivning för mig :0) Slocknade kl.23.30 igår, bara för att vakna 03.00, pysslade till 05.30 (!) & sov sedan till 11.00... Hjärncellerna har åkt på semester, hi hi. Det enda som har hållt mig vaken hittills är lite cardmaking! Så här kommer två valentinkort, direkt adresserade till Niklas, puss på dig! Och till alla andra, hoppas ni får en mysig dag! Vet någon förresten var Scrapevents hemsida tog vägen??? Det är väl inte inställt?

Vi såg mycket fjärilar & stitching i USA så det fick bli ett kort med just de trenderna! Fjärilarna från Panduro Hobby, rub-ons Hamley, papper Making memories & Magnolia-stämpel, färglagd med MCP-tekniken!

Magnolia-stämpel även här, hjärtan Heidi Swapp (någon som vet var man köpa fler?), stora bokstäver love elsie & små Doodlebug, blommor Prima & Panduro Hobby.

2 kommentarer:

Erica sa...

Jättefina kort!!! Låter härligt med USA-resan!

Erica sa...

Nja, den där hÄngelstämpeln får du aldrig köpa av mig ;-) älskar den! tror den kom ut sommaren 2006, såg den på Leksandmässan (Papperskraft) då jag var där.. ångrade att jag inte köpte den då, för det blev dyrt på tradera.. men vad göra, då man är kär i hÄnglar? ;-)