söndag 17 februari 2008

Schlager & shopping!

Efter förra helgens skämt, Christer Sjögren till final(hur kan Pling ha skrivit den låten?!), får man väl säga att det blev en ny skräll igår? Men nu var åtminstone båda vinnarna finalmaterial & jag håller dessutom tummarna för Ola, tycker hans låt är riktigt bra! Ser ut att utveckla sig till en riktigt kul schlagervår, hi hi

Över till något annat, pyssel (vad annars?) & lite inköp från USA! Trevlig söndag kväll!


Med mer vilja än väskplats fick jag hem min förvaring från Making Memories, den är super på skrivbordet & matchar min gammaldags inredning, me like!

Jag föll direkt för de här boxarna, bara för att de e såå söta :0)

Och så mitt lilla hänglakort, med mönstrat papper & rub-ons (kan inte göra ett kort utan rub-ons längre!) från Basic Grey!

Närbild på den lilla hängeln, färglagd med Pro Marker.

Inga kommentarer: