onsdag 27 februari 2008

Tänkte inte...

lägga ut något nytt så snabbt men just nu sitter jag i soffan med 38,6 graders feber, magkramp, yrsel, illamående & ont i halsen, tydligen något som går nu..?! Vad hände med en vanlig förkylning eller maginfluensa? Så jag har varit hemma idag, sovit mycket men även pysslat lite. Jag hade lite Tilda klippark liggandes, som jag aldrig använder så jag tog mig i kragen & använde dem till lite enklare kort! Rätt skönt att inte arbeta med stämplar alltid. Och så noteras det att jag haft mer än 2000 besökare, fantastiskt kul! Ni får gärna lämna någon trevlig kommentar, så jag vet vem ni är som tittar in!

Till en nyöppnad klädesaffär! Går i brunt & rosa, med mina nya rub-ons. Farligt med alla internet-shopar, när man surfar runt är det lätt att shoppa lite nytt scrap... :0)
Även flickor kan vara pirater! Cerise, grönt & svart i tuff kombination, prickar gjorda med 3D-lack, alfabet rub-on från Doodlebug.
Till en väskgalen tjej! Prickar med Rangers Ice Stickles.
Litet barnkort, bubblor gjorda med infärgningsverktyg.
Och så ett litet flick-kort med prickar av gelroller-penna!

Inga kommentarer: