lördag 15 mars 2008

Schlagerfinal & inspirationsorgie

gör min lördag :0) Trots att Ola ("Love in stereo" rules) & Suzzie Tapper är ute ur bilden & Christer Sjögren inte är det, ser jag mycket fram emot kvällens final! Hur det än går i Eurovision måste jag stolt säga "Fan vad Sverige gör mycket bra musik!". Lyssnar just på schlagerskivan, man blir studsigt glad! Och efter lite inspirationstorka hade jag turen att hitta en mycket trevlig blog, http://krumelurkonst.blogspot.com/ som svepte mig till skrivbordet direkt! Här är tre kort jag gjorde, tack Nina! Och helt utan Magnolia-stämplar, skönt ibland, hi hi! Trevlig helg!

Paperpiercad sol (hade inte Ninas kuliga stämplar) med rörliga ögon, sicksack-söm från DaisyD, papper MME, Crate Paper, glitterstick på blommorna, men det syns ju inte på bilden :0(

Papper MME, rub-ons Panduro, nallar Lagerhaus, knappar Love Elsie.

Igelkottstickers kortmakaren, massa blandade papper, minns ej var ramstämpeln eller bokstäverna e ifrån..! Filtbård Queen & C:o.

Inga kommentarer: