måndag 24 mars 2008

Tittar just nu...

på 100 höjdare, jisses, hur många idioter finns det i USA..? Jaja, från det ena till det andra, det har snöat en hel del idag & för att kompensera vinterångesten har jag tittat på Alla vi barn i Bullerbyn, denna fantastiska film med underbar miljö! Skulle kunna kliva rätt in i filmen & leva lyckligt i alla mina dagar (ja, alltså om jag hade fått ta med mig bärbara datorn, diskmaskin, mobil, hm, kanske inte, hi hi) Kan också rekommendera en suverän bok jag läst ut; Stjärnor utan svindel av Louise Boije af Gennäs! Den får verkligen en att tänka efter, hur vårt samhälle ser ut egentligen. Och hur det hade kunnat se ut om inte rädsla fanns... Och för att ta ett stort hopp så har jag gjort inte mindre än 8 (!) kort idag, tre beställda till dop & födelsedag samt fem som bara är :0) Vissa skulle passa på Scrappiz cybercrop men jag kunde inte lista ut hur man gör så jag bara visar dem istället!

Färglagd med Distress (ja, jag börjar lära mig!), bina är magnolia-stämplar, blommor Prima (vem annars?) & små jordgubbar i fimo inköpta på Tradera. Papper MME & rub-on blombård Crate Paper.
Söt hängelstämpel, band Tilda från Panduro, chipboard & randigt papper Fiskars, prickigt papper MME. Lastbilen är
3D-lackad. Over and out :0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort som vanligt. Du sätter samman färgerna så bra. Du är en inspirationskälla för mej. Hej för denna gång. Mvh Gertrud

Erica sa...

Underbart fint färglagda kort! Gillar dina pappersval mycket, så fint sammansatt!
Tack för inspirationen!! KRAM!