måndag 31 mars 2008

Idag känns det...

som om våren kommit! Har precis varit ute & gått i 40 minuter, fåglarna kvittrar, det är ljust, 10 grader & börjar bli grönt på träd & buskar! Härligt härligt! Och igår var jag på Scrap- & Stämpelmässan i Göteborg, shoppade en hel del men var ändå lite besviken. Det var nästan inga nyheter alls från USA som kommit hem än, så det kändes som lite mellanläge... Jag kanske retar upp någon nu men jag tycker det är konstigt att man lägger en mässa innan alla nyheter släppts, företagen borde väl förlora på det också??? Den enda som släppte nyheter var Magnolia, jag köpte måånga av deras nya stämplar! Hoppas kunna lägga ut lite kort med dem i dagarna. Jag längtar just nu efter:

- en trisslott med vinst
- vårväder så att man kan plantera lökar
- soliga dagar på stranden som avslutas med grillning i vänners lag
- humlor som surrar & kaprifolens kvällsdofter
- söta klänningar & flip-flops
- vårt nya kök som ska installeras under semestern
- jordgubbar med socker & kaffegrädde

Innan dessa önskningar uppfylls hinner jag nog visa upp två (tusen?!) kort!

BabyEdwin, hjärtan Heidi Swapp, prickar gjorda med infärgningsverktyg, papper MME, bokstäver & små blommor är rub-ons från Doddlebug.

Och så en "gästdesigner", hi hi. Detta kort hade en av mina arbetskamrater gjort till min födelsedag & jag tyckte det var så fint att jag frågade om jag fick visa det på bloggen! Och det fick jag, visst e det underbart fint? Nu ska jag pyssla lite, ha en "vårig" vecka!

Inga kommentarer: