söndag 21 augusti 2011

En riktig oldie ;0)

Det är ytterst få av mina stämplar som jag gör flera kort av, tyvärr . Men det finns några fina undantag & nedan kommer en riktigt gammal Magnolia-stämpel, fortfarande söt, enligt mig ;0)






Blir en kort uppdatering, jag ska nämligen hoppa i säng, klockan är alldeles för mycket egentligen! Första veckan har varit rolig & nu hoppas jag på lite mer landning i mitt jobb & tokigt nog är det en riktigt rolig uppgift jag börjar med, en fortsättning på det jag avslutade innan min mammaledighet! Så ser verkligen fram emot att hugga klorna i massa mums & tekniker!

Helgen har varit lugn, i fredags var grannarna över på tacos, igår satt vi barnvakt & idag har vi ätit brunch samt städat (dammsugat, svabbat, rensat bland sladdarna bakom soffan) & sedan uppvaktat sambons pappa på 60-årsdagen! Mys-söndag m a o! Men nu MÅSTE jag sova, natti natti ;0)

Inga kommentarer: