torsdag 24 november 2011

En massa mums ;0)

Hej allihopa! Hur har ni det i November månad? Visst är det en vilans månad, innan allt julstök kör igång?! Jag är lite extra orolig att jag ska hinna julklappspynt, inköp mm i år nu när vi snart åker... Och i år ska vi ha lille julafton hos oss (med min sida av släkten). Ska bli så mysigt men det ställer lite extra krav också. Jaja, en månad till, inte lönt att stressa upp sig, vi har ju faktiskt en resa & ett bröllop innan dess ;0)  

Just nu har vi en kreativ perios på jobb, jag älskar det & vill inte gå hem om dagarna! Dessutom har kreativiteten smittat av sig här hemma så jag har 14 kort som ligger & väntar på att visas upp! Idag blir det därför tre kort! Hoppas alla hittar något som faller i smaken ;0)


En liten ängel av årets kollektion ;0)

Ljuvligt söt.

Lite detaljer...

... här & var ;0)

Ett av korten jag gjorde på Scrapträffen, i klaraste kitsch!

Fjolårets kollektion av jul-Magnolior & min favvis ;0)

Bling-bling!

Granar av chipboard, tror från Reprint?

Änglatid är änglafrid...


Och så siste kortet ut, tror stämpeln är 3 år gammal, kortet gjordes ifjol men hann aldrig visa det då!


Under misteln ;0)

Från Hänglar.

Text...

... och blommor!
Imorgon ska jag först till frisören, sen på ansiktsbehandling, massa egoboost, det gillar jag! Annars är livet rätt tufft just nu, Nellie har varit förkyld & vi har snittat 3-4 timmars sömn per natt... Sambon la sig 20.40 igår. Måtte det snart vända :0(

2 kommentarer:

Tess Ekwall sa...

Wow!! Vilka ljuvliga kort!!
Älskar det andra kortet med alla härliga detaljer och underbara färger, kändes så annorlunda.
Kram, Tess.

JD sa...

helt underbara kort du gjort. Önskar att en annan var lika duktig på att skapa som du.