tisdag 2 juli 2013

Bloggtips, Bloglovin & bebisar!

Nu när jag haft en sylt- & saftaperiod (vet inte om den är över än?) så har jag hittat två väldigt trevliga bloggar med massa av mumsiga recept & fantastiska bilder. Så titta gärna in här:
 
 
 
Mycket gott ni inte vill missa!
 
Kan också tipsa om en app som jag finner riktigt användbar, till skillnad från de 75% som mest bara ligger till sig i min mobil, nämligen Bloglovin. Det engelska namnet till trots hittar man tonvis med roliga bloggar, svenska, engelska mm, allt uppdelat via genrer. Båda mina bloggar ligger där, Änglahus & Kemikaliekollen.
 
Jag följer bl a
 
Anna Vattenkannas trädgård
Bland rosor och bladlöss
DIY Mormorsglamour
dreamhouse
Fyra årstider - mitt liv på landet
Hildas hem
IKEA Hackers
Leila Lindholm
Naturligt snygg
Olga Rönnberg
Smarta vardagstips
Trendenser
Underbara Clara
 
...och många fler! Bara att välja efter vilka intressen du har, och därefter välja olästa inlägg. Jag tittar in en gång i veckan ungefär & har då en timmes mycket trevlig läsning från alla bloggarnas uppdateringar. Underlättar mycket, inte minst när man som jag, tappat rutinen att blogga runt.
 
Och så lite bebisnytt, i form av ett nygjort kort!
 





Nu ska jag hämta min loppa på dagis & sedan bär det av till Panduros outlet, för lite lim & ev fler stickers till min kortälskande dotter. Fast hon sätter 12 stickers på varje kort så rätt dyr i drift... Precis som sin mor, skulle maken säga..! ;0)

Ha en härlig vecka & hoppas solen lyser på er!

1 kommentar:

Kim sa...

Hej!

Skicka mig din adress så kommer en present till din stickersälskande dotter.

humlis@spray.se