onsdag 2 april 2008

Kort-frosseri!!

Har frossat i fina papper & roliga stämplar, här kommer ett gäng kort som jag blygsamt vill presentera som ruggigt bra!! :0) (ja, i alla fall e jag nöjd med dem själv, hi hi) Annars är det lugnt, njuter av vårvädret & hoppas att det håller i sig, I love koltrastsång!!! Och så vill jag fira att hallen är färdigrenoverad av min egen Martin Timell, blev superfint! Och om jag bara kan få tummen ur... ja ni vet vad jag menar, så kanske jag borde måla ramarna så att jag kan sätta upp dem? Annars borde jag även:

- sy kuddar & soffdyna i cookiestyg från Panduro, ska ligga på en av mina 30-årspresenter, en vit gammaldags trädgårdssoffa!
- börja med mitt jul-lapptäcke (men jag e ju på vårhumör..?)
- spara pengar
- köpa nya blmmor (Mårbacka-pelargoner, vad annars?)

Söt äldre hängel, färglagd med akvarell på papper från bl a DaisyD, bokstäver från Scenic Route, hjärta Heidi Swapp.

Ny Magnolia-stämpel, visst e hon söt? Grafiska papper från, hmm, alzheimers... Knappar foof & blommor Prima, bling-stjärnor DCWV.
Ännu en ny söt Magnolia-stämpel, blommor Heidi Swapp, filtswirls Queen & c:0, nalle Lagerhaus & bokstäver American crafts.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina kort! och visst är de underbara de nya Magnolia?
De har många fina men dessa som släpptes nu är bland det finast jag sett!