måndag 13 juli 2009

Efter en lugn...

& skön helg med lite småsaker gjorda har jag nu börjat förbereda lite projekt för semestern. I lördags fick vi äntligen flyttat en bokhylla & böckerna i den (som åkte in i ett skåp istället). Väl på sin plats fick alla mina tyger sorteras in fint & pryder nu sin plats, färgkoordinerade så klart! Vi fick också upp en tavellist ovanför sängen & med en massa ommålade snirkliga ramar blev det jättefint! Ska hem & fotografera projekten + sovrummet, så det kommer snart!

Andra småprojekt på semestern är:

- Sortera färdigt mina stämpelmotiv
- Sortera tillbehör i fina lådor!
- Sy på mitt lapptäcke
- Måla lite halvfärdiga saker
- KAOS-awards

Lagom betungande, eller hur?

Nedan kommer det sista "nya" hänglakortet, men har börjat på mina Gorjuss girls så det blir nästa motiv-serie på bloggen, hi hi.

Och så har jag fått jättefina KAOS-awards, ska ta tag i det på semestern! Oj, det blev ett projekt till, upp & notera... ;0)

Annars rullar livet sin gilla gång, magen växer, är nu i v.16 redan! Pyret bör vara ca 11 cm från gump till huvud & har ögonbryn, naglar & lagunohår på hela kroppen ;0)

4 kommentarer:

Petraso sa...

^Åh så ljuvligt! du har dom allra sötase dekorationerna man kan tänka sig!

Anonym sa...

Hejsan!

Underbart kort, så sommrigt!
Här händer inte mycket, jag har så lite att göra att hunden fått en egen blogg!

Tag hand om er

//Malin

PetramedAochE sa...

Verkligen ett jättefint kort!
Vad duktig du är!

//Petra

Erica sa...

Superfint kort. Vad fint med hjärtat du dekorerat på motivet!

Lät jobbigt med "återfallen", själv har jag andra krämpor, som avdomnade händer bland annat, svårt då man är pysslare..

Kram, Erica