onsdag 8 juli 2009

Semestern i sikte!

Och med den alla planer man har för sin lediga tid... I år ska vi ju inte renovera något, utan det blir avkoppling för hela slanten med lite olika destinationer, bl a stuga på Öland! Sen ska jag även lägga mina fördomar åt sidan & åka på en liten husvagnsweekend... Vi har pratat om Torekov, Simrishamn eller Halmstad, vi får se vad det blir. Det är ju det som är charmen med semester, ta dagen som den kommer, eller hur?!

Och med en vecka kvar till smeestern lyckades det hända en liten olycka på jobb... En sprinkler gick sönder & sprutade vatten över hela golvet på halva vårt våningsplan. Så just nu drar de upp alla golven, borrar, sågar, dammar & väsnas! Arbetsro, vadå?!

Någon speciell arbetsro hemma har det inte heller varit, jag har försökt vila så mycket som möjligt + att det varit 30 grader på ovanvåningen... Men kanske i dagarna? Det har ju blivit lite mer behagligt ;0)

Nedan kommer en av de sista hänglakorten & en av mina favvo-stämplar! Det blev en orgie i rosa & lite brunt, notera gärna de små cupcakes på ena pappret, från Heidi Grace ;0)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Härligt med semster kan jag tro.
Gillar som vanligt ditt kort!

Jag har naturligvis inte gjort något vettigt, jag har gjort en blogg till min hund - snacka om att man har "lite" att göra då!

//Malin

Gertrud sa...

Har varit inne hos dej ofta men varit dålig på att lämna spår efter mej. Jag vill önska dej en skön semester och jag tycker mycket om dina kort. Detta sista som du har gjort är såå fint. Kram Gertrud

Petraso sa...

Du har något i min blogg och troligen i brevlådan också....


Love cupcakes!!!!