onsdag 27 juli 2011

Idag blir det ett supersnabbt inlägg!

För lilla jag ska nämligen orka se en film innan läggdags ;0) Fortfarande semester men skitväder gjorde att jag studsade in i arbetsrummet & gjorde kort med lite höstkänsla..! Men nu har vädret vänt & vi har äntligen fått pressa lite på stranden, ha ha. Hoppas det håller i sig, fast de lovat motsatsen...









Och så var jag på Viktväktarna idag, inte vägt mig på fem (!) veckor då de haft semesterstängt & vi sedan varit iväg. Toknervös men tyckte det kändes som att jag stått still & mycket riktigt. Upp på vågen, 1 hg plus..! Känns super, inte minst för att det visar att min inställning gått från "jag kan synda denna veckan & ta igen det sen" till "jag gillar att vara smal & väljer lätt bort vissa saker & äter gärna lagom". Mycket stolt över mig själv ;0) Till nästa vecka ska jag gå ner 7 hg för att kunna bli guldmedlem, sen är det klart! Ev tar jag något kilo extra i höst, för att få lite marginal, vi får se ;0) Ha nu en toppenkväll & så håller vi tummarna för sol imorgon!!!

1 kommentar:

Kylie sa...

So adorable! I love all the layers and detail.
Hugs Kylie