måndag 18 juli 2011

Semestermys ;0)

Nu börjar vi komma in i en lugnare semesterlunk, härligt! Tyvärr lyser solen med sin frånvaro eller gör korta besök så några strandbesök i vårt älskade Kämpinge har det inte blivit än. Men vi hittar på småsaker istället, pannkakslunch med grannen, Svedala-rocken (med artister som the Ark, September, Melody club & Wilmer X), mys med våra bådas familjer men hittills har det mesta kretsat kring renoveringen & inredningen av husvagnen men nu börjar den bli färdig, ska ta lite foton & visa er ;0) Men tills dess kommer lite foton från Qvesarums!


Jag utanför ingången i mina nya gladiatorskor som jag fyndade för 200 kr ;0)

Hela vackra byggnaden, full med fina beslag, linoljefärger, träsaker, kök, badrum
och mycket mycket mer! Däremot var jag & Niklas eniga om att vårt hus nästan var för "nytt", bara 90 år gammalt hi hi.

Och så lilla jag i min "nya" kostym som jag försöker vänja mig vid: 18 kg lättare, lite nya skrattrynkor kring ögonen, lite "nybyggda" muskler, några söta bristningar efter graviditeten & en envis mage som ska trimmas med Olga Rönnbergs metod! Men nöjd, trygg & trivs med mig själv som man bara kan göra i 30-årsåldern ?!;0)

Inga kommentarer: