fredag 23 december 2011

Julefrid i juletid eller?!

Vardagens små betraktelser idag handlar om julklappar! Jag har nämligen den senaste veckan varit på julshopping inte mindre än tre gånger för att få allting klart! Men nu ääntligen är det färdigt & jag pustar ut! Vi ska ju ha "julafton" här med min familj idag så det var verkligen i sista minuten i år, så ska det inte bli nästa år (det säger jag varje år!)!

Nedan kommer MASSVIS med inspiration, inte mindre än 3 kort & lite inredning, äntligen fotograferat vardagsrummet ;0)



Första kortet av tre, i traditionella julfärger!




Och så kort nummer två, lite murrigare i färgen ;0)




Och så ett superkitschigt kort med ännu en digistamp ;0)





Och så lite julmumsig inredning, från vårt vardagsrum! Vi börjar med julgranen!

Tyvärr lite platt bild men den är mumsigare i verkligheten, det lovar jag ;0) I år dekorerad med mycket fint julpynt ärvt av mormor & morfar, älskar verkligen det!

I fönsterna har jag i år gått "all in"! Med tejp som bildar spröjsar, snöfärg & massa pynt! Får man inte snö ute får man fixa det själv inomhus ;0)

Julkul! Pynthylla á la 2011! Och alla mina små figurer fick plats ;0)

Lite dekoration över spegeln!

Och så lite pyssel, fäst på... just det, e pepparkaksform hjärta!
Nu ska jag slå in de sista julklapparna & sedan ska vi städa undan lite, sen blir det jul! Ha nu em supermysig jul allihopa så hörs vi i mellandagarna! KRAM!

1 kommentar:

Erica sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL så här lite i "efterskott", även om julen inte är slut riktigt.. ;-)

Kram, Erica