söndag 18 december 2011

Nu är det verkligen nedräkning, bara 6 dagar kvar!! Det märks verkligen att vi "förlorat" två veckor när vi var utomlands, massa kvar att göra & noll tid! Igår köpte jag de flesta av mina julklappar & på kvällen köpte & klädde vi granen, sedan planterade jag mina julblommor & gjorde färdigt med allt julpynt, bl a snösprayade fönsterna, bilder kommer i nästa inlägg! Stupade i säng kl.23 & vaknade faktiskt inte inatt, utan sov till kl.06, då jag fick ta över efter Niklas, som haft Nellie sedan 03 på natten. Men hon sov 1 1/2 timme, mellan 08.30-10.00 så då passade jag också på att ta en extra tupplur ;0) Ikväll har vi nu börjat slå in julklappar, mysigt!

Det är inte ofta jag altrar något men helt plötsligt dök inspirationen upp & så här blev det ;0)

Äldre Magnolia, favorit ;0)

Tag i mörkrött stämplat med ännu mörkare färg.

Diverse dekor ;0)


Sedd från sidan!
 Nu ska jag fixa adresser till de sista julkorten vi ska skicka! Ha nu en riktigt mysig söndagskväll ;0)

Inga kommentarer: