måndag 26 december 2011

Julmys!

Nu är julen över för denna gång, hoppas ni alla hade en bra julhelg? Vi firade lille julafton med min släkt hemma hos oss, blev jättemysigt! Och lika mysig var julafton hemma hos mina svärföräldrar ;0) I år var tomten extra snäll & jag fick mycket fint bl a en termos Stelton i rosa, pyjamasbyxor, fina skålar från Ib Laursen, en nattkräm från Clarins samt trevliga presentkort! Finast av allt var dock makens julklapp; en IPhone! Sitter just nu & sliter mitt hår för att få igång allt, det är mycket teknik, hi hi. Men det ska nog lösa sig & jag är SÅ nöjd ;0)

Igår var vi ute & rumlade! Blev först middag & fördrink på Mello Yello/Lilla torg med kusinen & hennes trevliga vänner! Därefter gick vi på sluten fest som var sådär faktiskt. Ett tappert försök att istället gå på Stadt byttes mot god mat på Stippes (klassiskt stopp på hemvägen) & vi var hemma redan vid 02. Vi hämtade Nellie (som myst med farmor & farfar) i eftermiddags så jag satt & gjorde nya kort i många timmar. Alla julkort så då kan vi väl inte visa dem i år men men... Magnolias nya stämplar har kommit & kanske hinner jag färglägga några i veckan, vi får se ;0)

Nu ska jag natta mig, dottern & jag ska (ev) göra stan imorgon, hon fyller ju snart 2 år & lite nya kläder på rean hade passat perfekt! Hon fick måånga leksaker i julklapp så vi köper bara kläder, hon är snart på väg mot en stl 98 & då är det dags för ännu en ny garderob, den åttonde på 2 år! Dyr månad, först jul & sen födelsedag, man får kanske extraknäcka, någon som har några tips? ;0)

Nedan hälsar en söt liten tomte farväl, arvegods från mormor & morfar, en riktig favvis hos mig ;0)

Inga kommentarer: