tisdag 6 mars 2012

Lite mums-mums!

Det blir ett kort inlägg strax innan min VAB-förmiddag slutar, maken kommer hem & jag ska in & jobba. Men lite mums-mums först, jag bjuder på de sista korten från min glada färg-kväll :0) De nya Magnoliorna har kommit & jag tänkte hinna färglägga dem snart, kanske redan ikväll?!










Utanför kortlådan lever livet med oss just nu, VAB-vecka nr 2, ögoninflammation byttes ut mot feber i fredags, så vi fortsätter vårt pusslande här på solsidan.! ;0)

Jag räknar ner till min födelsedag i helgen då jag blir facila 34 år! Ångest javisst! Men kalas & presenter har jag inte blivit för gammal för än ;0) Har önskat mig en fotoskrivare bl a, vi får väl se vad som dimper ner!

Och så ser jag även fram emot Schlagern på lördag, mina favoriter är Loreen & Danny, hoppas hoppas!

Just nu läser jag böckerna bakom Games of thrones, mycket bra. Missade tyvärr att serien började så får nog avvakta tills den är slut & köpa den då. Någon som följer den & tycker den är bra?

Nu ska jag äta lunch & sen ladda inför jobb, ha en mysig tisdag där ute ;0)

Inga kommentarer: