lördag 3 mars 2012

Förvaring till make-up!

Det var längesedan jag bloggade om inredning men det är inte för att jag slutat inreda ;0) De senaste veckorna har jag fokuserat mycket på förvaring i badrummet, inte minst till alla skönhetsprylar; make-up. krämer, hårattiraljer osv. I förra veckan hade Nellie ögoninflammation & då gjorde jag stan, en helt vanlig vardag, det var underbart! I alla fall, hittade detta i akrylförvaringsväg (vilket jag vill ha):


En akrylförvaring med nio fack & spegel på Åhléns för 199 kr. Denna högg jag & har nu mina örhängen i!


En burk till på Åhléns som jag tänkte önska mig i present, 159 kr.


En ask från Muji, Åhléns som kanske kan fungera till smink! Har inte bestämt mig, väljer mellan denna &....


Denna! En förvaring från märket Nomess, hittat på nätet men den kostar 600 kr, hm, tveksamt om jag vill lägga så mycket?!


Dessa tänkte jag kunde fungera till bomullsrondeller & tops, hittat på Lagerhaus för 79 kr st, avvaktar till efter födelsedagen, kanske någon som förbarmar sig & köper två?!


Denna palett har Make-Up store för 245 kr, ganska sugen då jag har många av deras ögonskuggor. Fast kanske bättre att förvara dem...


Så här?! I en hederlig akrylask!
Och så har vi IKEAS version, serien Godmorgon! Tänkte åka ut någon dag & kolla, bra pris på 149 kr ;0)


Denna från IKEA kan också fungera... Förstår ni mitt dilemma? Sjukt svårt att bestämma mig, man skulle behöva en testvecka på varje produkt ;0)

Inga kommentarer: