onsdag 21 mars 2012

Lite vårkänslor eller?

Hej där ute! En hel vecka har gått hir snabbt som helst, fast jag är hemma! Sjukskriven till på fredag, börjar känna mig mycket bättre & ser fram emot att komma tillbaka till jobb på måndag! Man tycker att två veckor är så lång tid & jag försökte få fram vad jag gjort denna tiden. Utan ork blir ju inte listan så lång men lite saker har ändå hunnits med (allt sittandes i soffan princip):

-Sett filmer & läst böcker
-Ändrat utseendet på min blogg
-Ritat massa fint i min dator ;0)
-Börjat det digra arbetet att riva ut alla intressanta bilder & artiklar ur mina 100-tals inredningstidningar & slänga resten... Snart klar med Allt i hemmet, prenumeration sedan 2008... Ja ni förstår ;0) Men kommer bli världens finaste moodboard-katalog när jag är klar!
-Sytt dockor till Nellie, bild kommer senare.
-Traderat en del.
-Städat bland mina stämpelmotiv, gjort 10 st högar á 150 motiv som jag kommer lotta ut till helgen! Tänkte inrikta mig på Norden först men tror nog jag tar worldwide, finns ju många fina stämpelbloggar överallt ;0)

Och apropå det så har jag fått en fin award för lääänge sedan men får ju aldrig tummarna loss... I alla fall, här är den! Från fina Tess pyssleblogg, tack!


När man fått denna award ska man:
1. tacka och länka tillbaka till avsändaren
2. kopiera Libster awarden och lägga upp den i bloggen
3. skicka vidare awarden till 5 andra bloggare
(med färre än 200 följare)
som man gillar och meddela dom om det.

Jag skickar vidare till:







Och så över till dagens kort, med lite vårkänslor. Det var så fint väder förra veckan men har kommit av sig lite, hoppas solen tittar fram snart igen ;0) Tänk att ifjol åt vi förrätten på Påskafton ute i trädgården, det längtar vi efter!









Nu ska jag fortsätta rita lite i datorn & måla lite stämpelmotiv, tjingeling!

5 kommentarer:

Stina Glaas sa...

"Produktutvecklare på Panduro Hobby". Hejsanhoppsan, det känns som ett drömjobb! :-D Och där blev jag bra avundsjuk. Haha!!

Tycker det låter som att du får en himla massa gjort nu när du är hemma. Och det där med att riva ut de inspirerande bilderna och spara resten är något jag skulle behöva göra också! :-)

Och tack för awarden. Det var en glad överraskning. :-) Jag ska genast klura på vilka jag ska skicka den vidare till. :-)

Kramkram!!

pojjo sa...

Tack snälla du för avarden :D Roligt att du tänkte på mig :D
Sen har du ju gjort ett super gulligt kort :D
kram

Skyddsänglar sa...

Oj vad finta stämpelmotiv du målar och fina pyssliga kort!! Här snålas det inte på någonting. Fantastiskt!

Malin på pastill.nu sa...

Tack söta du för awarden! Den gjorde mig jätteglad :-)

Tess Ekwall sa...

kul att du ville ta emot awarden, och härliga bloggar som du skickade den vidare till.
underbart kort, som vanligt. ;)
ha det fint. kram, tess.