måndag 12 mars 2012

Sjuk & kreativ ;0)

Jag har fått Nellies förkylning med hosta som extra bonus & går därför hemma & jäser... Fick lite lust att fixa till min blogg, hoppas ni gillar det?! Tyvärr säger den att "kvoten för bildöverföring är överskriden" så jag gissar att jag antingen får deleta lite gamla inlägg eller köpa mer utrymme. Men nu vet ni varför headern är borta, jag fick inte lägga in någon ny..!

I helgen fyllde jag 34 & lördagens kalas innehöll 20 personer! Jag fick en fotoskrivare, massa presentkort & en övernattning med middag, lycka! Fotoskrivaren ska äntligen få igång mig att scrappa Nellies album ;0)

Nästa vecka tänkte jag ha lite utlottningskalas! Har städat bland mina uppstämplade motiv & insett att jag ALDRIG kommer hinna använda dem. Så jag tänkte lotta ut dem till er istället! Återkommer med mer info i dagarna, nu ska jag snart hämta dottern ;0)

Dagens kort är med hos Magnolia-licioushighlites med temat "något som rör sig". Jag testade ett shaker-kort som blev så här ;0)


Notera färgläggningen på håret, jag har övat ;0)


Inga kommentarer: