måndag 3 mars 2014

Småbarnslivet rullar på & önskelista!

Sitter just nu i soffan & har fått en timmes datortid medan maken myser med lillan. Storasyster lägger fortfarande sig kring 19.30, och lillasyster lägger sig med oss kring 21.30-22.30. Så just nu blir det inte gjort så mycket mer än mys på kvällarna, vilket vi gärna har. Jag har dock burit fram lite pysselsaker & hoppas på någon timme imorgon när Nellie är på dagis & Moa sover, vi får se.
 
Tills dess, ett kort i glada färger!
 
 


I övrigt vägde jag in mig på Viktväktarna i onsdags, 20 kg ska jag ner! Så det är mycket fokus på bra middagar, luncher & mellanmål. Har även önskat mig lite träningsredskap som hantlar och matta i födelsedagspresent, så jag kan småstarta med lite träning a la Olga Rönnberg!

I övrigt har jag ett par få födelsedagspresenter på önskelistan:

Dynor till hammocken, Dalom blå från Plantagen

Swedish Hasbeens Braided Sky high Nature

Walkingskor för mina promenader


Ganska snäll lista, tycker jag själv. Ett par få, lite dyrare saker jag verkligen vill ha/behöver. :0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du gör så fina kort! Tips på var man kan hitta allt du använder?
Marie