söndag 15 februari 2009

Kreationer i triss!

Jag har ju som bekant dragit ner en hel del på mina inköp & städade igår loss bland alla mina saker, man kan ju inte påstå att man lider någon brist ändå..! När man sorterat fick jag en hel påse med småsaker jag ska försöka använda upp snarast, de mesta sakerna är små ark med dekorationer där man har typ 1 kvar... Och så har jag tonvis med omålade chipboards, hur ofta orkar man måla dem?! Så nu ska jag ha målardag snart, är ju så tacksamma att använda! Sen sitter jag & stirrar surt på alla stickersalfabet där alla A & E är slut, hm blir nog lite potpurri-ord, kan bli färgglatt & kul! Och så har jag dessutom samlat ihop en stor hög med spillbitar som ska bli stansat material istället! Allt detta är väl miljövård så gott som något, hi hi.

Vidare ska jag INTE till Scrap-mässan i Göteborg, krockar med ett släktkalas, surt sa grisen, men positivt är att man sparar pengar... *försöker övertyga mig själv*... Men kanske kan man ta sig till Helsingborg, vet någon om det blir av & i s f när? Sugen på att köpa lite vårsaker ändå... Och så väntar jag på Magnolias söta vårstämplar, lite stämplar unnar jag mig ändå, hi hi.

Hängel på cykel, papper från Love Elsie & MME, flygplanet är en filtfigur från Panduro, chipboardstjärnorna är en del av spillet jag använt, från BG:s julchipboards!

Ett av mina "utrensningskort", använde många småsaker på detta kort *klappar mig nöjt på axeln*, fågeln & ugglan är från Panduro, nallarna från Lagerhaus, biet från Prima, gitarren & dödsskallen från Crate paper, filtfigurer Panduro, papper är div spillbitar!

Och så Magnolias lilla alv med svampar från Sassafras, papper bl a Oct.afternoon!

Nu ska jag handla lite mat på ICA, ekar tomt i kyl & skafferi... Sen blir det lite bokläsning i soffan, adios så länge!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen!
Underbara kort som alltid... verkligen superfina! Ha en bra söndag...

//Malin

Gertrud sa...

Visst har man mycket saker när man börjar gräva. Du har fått till 3underbara kort. Häls. Gertrud

Anonym sa...

jodå, Helsingborg blir av men tyvärr ska inte maria o jag dit i år...funkade inte med barnvakt för maria!menmen thats life"! Må så gott, kramar Stina

Anonym sa...

3 toppenfina kort du gjort!!
Älskar detaljerna i dem alla! =D
Men blev extra förtjust i andra kortet! Superhäftigt upplägg!!
jag har gjort din utmaning nu!!!! (äntligen *blink*) Har kommit på 7 sanningar om mej själv =)
Kramisar

Anonym sa...

Så duktig du är som rensar i dina pysselgrejer och tar vara på allt. Kanske man skulle ta sig i kragen och rensa ut lite och kanske sälja, alltid bra med lite extrapengar, hihi.
Jätte-jätte-fina kort! Gillar speciellt den nedersta, mycket vårkänsla, känns fräscht! Hon är bedårande söt, lilla Alva.

Kram, Erica

Anonym sa...

Å va fina kort! :) Du e så himla duktig!!