tisdag 17 februari 2009

Sportlov!

Ja, åtminstone för vissa, har både en pluggande lillebror & en pluggande lillasyster, båda njuter studentens sköna liv... Åtminstone i mina drömmar, hi hi. I verkligheten vet jag att det visserligen är ett ganska fritt liv, men med lite pengar och mycket tenta-jobb! Men i det stora hela tror jag ändå att man lever ett bra liv, där man styr sin tid, fikar en del (hi hi) & utvecklas intelligensmässigt! Men om jag tänker efter, så har jag detsamma på mitt jobb, även om fikorna är lite kortare & att styra sin tid just nu innebär jobba över... Därför längtar jag till lite vårvärme så att man istället för att titta på TV på kvällen, eller bara sova av utmattning, kanske kan gå ut i trädgården, titta på knoppar, njuta va mild värme & t o m luka! I avvaktan på detta får jag frossa i vårkort så här kommer en liten söt filur med glimten i ögat!

Stjärnstämpeln är från October afternoon, filuren Panduro, hjärtskylten är ännu en sak ur min lilla "ta-slut-påse", frånm Heidi Grace ursprungligen!
Just nu tar jag mig igenom mörkret med:
-TV-program som Vänner, Top Model mm
-kortmakeri så klart!
-en bra bok, när jag läst ut en ligger en hel hög till & väntar på mig ;0)
-sköna promenader
-fina fotostunder i den härliga snön!
-och så vår lilla kamin förstås...
Någon annan som har några användbara tips?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vilket superskojigt kort, man blir glad av det. Här är sportlovet över, vi har alltid vecka 7 här i regnhålan. Jag föredrar namnet "februarilov" dock eftersom ordet sport ger mig rysningar!

//Malin