onsdag 25 januari 2012

IPhone - inte bara av godo?

Sitter med maken i soffan & försöker reda ut musiken på Iphone via ITunes... Man kan bli idiot för mindre. Apple som brukar vara sunt förnuft när det gäller enkelhet är verkligen helt fel ute när det gäller användarvänlighet... Jaja, dagens i-landsproblem tänker säkert någon... Men tycker inte om att man är bunden till ITunes :(

Dagens andra i-landsproblem (men betydligt trevligare) är packningen inför LA-resan, 23 grader dagtid, 8 grader kvällstid. Det får bli skinnjacka, Converse, tjock tröja, jeans & lite sommarplagg med leggings! Mässan varar 4 dagar med start på söndag & varar till onsdag, ska bli otroligt kul att se alla nyheter & testa en massa tekniker! En av de stora sakerna jag saknade under mammaledigheten ;0) Därefter ska vi besöka lite småbutiker, förhoppningsvis hinna shoppa lite på vår lediga dag & även glutta på någon turistattraktion?! Ska försöka ta lite foton men vill minnas att foto är förbjudet, hm, får återkomma! Men ska ha datorn med mig så jag kan blogga lite nyheter & smått och gott ;0)

Dagens kort är mitt sista i samlingen, vi får se om det hinns med fler innan jag åker ;0)






Inga kommentarer: