måndag 9 januari 2012

Nellie 2 år ;0)

Just nu handlar vårt live bara om magsjuka, kräk, handsprit & små portioner av välling, vitt bröd, juice osv... M a o har vi blivit magsjuka hela familjen. Nellie blev dålig onsdag kväll, vi båda (med en timmes mellanrum!) på fredag kväll & sen har det hållit på. Först trodde vi allt var över igår men så fick min man bakslag på kvällen & för en timme sedan var det dags för Nellie... Så nu är vi satta i karantän tills vidare... Pest! Men vet att jag inte är ensam, så jag ska inte beklaga mig för mycket... Över till något roligare!

Idag fyller vår lilla sessa 2 år & det blev sång med paketöppning vid "frukosten" imorse. Vi hade köpt lagom med presenter (hon fick så mycket i julklapp & får av släkten på söndag!), det blev ett Briotågset, en blus med tillhörande stretchjeans & ett fint pussel. Pusslet föll bäst i smaken ;0)

Jag hade givetvis förberett att göra ett fint kort men pga magsjukan blev det inget :0( Så idag får ni ta del av ett kort som iof sig även passar in men inte ett födelsedagskort!






Nu ska jag anmäla Vab på FK, tjoho ;0)

Inga kommentarer: