måndag 30 september 2013

Happy halloween-kort!

Idag blir det en favoritstämpel i repris! Har tidigare använts inte mindre än fyra gånger under fyra år, från 2008 och framåt. Återvinning på hög nivå! ;0)
 
 Nedan ser ni korten jag gjort:
 
2011...
 
...2010...
 


...2009... (gräslig retusch)

...och 2008!
 
Nedan kommer det senaste kortet i gänget! Lite kul att alla går i olika färgskalor, helt omedvetet. Denna gång i grönt:

 
 
 
 
 
 
 

Just nu är jag inne i en produktiv och energirik period! Fixade hela hemmet höstfint i lördags, pysslade kort & bokmärken igår & idag har jag sytt, sytt, sytt. Ett lapptäcke klart till en väninna, gardin till sovrummet klart, börjat på Nellies lapptäcke & lagat lite kläder för hand. Imorgon blir det nog mer pysslande eller bakning. Tror allt att v.24 verkar vara veckan då boandet kom igång, var likadant när jag väntade Nellie?! Känner mig som årets husmor 2013 :0)

Inga kommentarer: