måndag 21 april 2008

Efter en fantastisk

helg med superväder, har planterat i trädgården, lukat rabatter & sovit middag på madrass på gräsmattan (med bränd näsa till följd!) är man nu tillbaka i verkligheten. Men det är fortfarande härligt väder, me like! Finns det något härligare än ljusa kvällar med sjungande koltrastar?
Jag var ju på loppis i lördags, helt hysteriskt med höga staket & personer som dirigerade trafiken! Hittade dock lite trevliga saker, kommer bild i veckan. Ikväll har vi sett skräckfilm; One missed call, rekommenderas! (Här inflikar sambon, "Hur kan du veta det?" Du blundade ju hela tiden...)
I söndags invigdes även grillen, kan man säga något annat än lakrits! (Farbrors kommentar till allt mumsigt, hi hi)
På kortfronten är det däremot stiltje, trots nya stämplar från Göteborg & nu Hänglar... Tiden räcker inte till, imorgon ska jag till min astmadoktor & blåsa (typ som Zeke Varg, jag är blå i huvudet när jag går därifrån...) & på onsdag är det Tupperware-party! Helgen blir det ju scrap-event, kan man göra kort där??? Jaja, vi får se... Här kommer åtminstone två sommriga kort så länge!


Stämpel från Panduro, papper MME & (hm, var det Therese L:s serie?)
Hängel med vattenkanna, målad med distress (ja, jag tampas!), papper MME, fågelholken kommer jag inte ihåg... Rub-ons Hambley & rosknopp från Thailand!

Vet någon förresten vad det är för konstiga kommentarer jag har fått i förra inlägget? De två som är likadana?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,ja visst är det trevligt med alla kommentarer under inläggen! Beträffande de två kommentarerna under förra inlägget så tror jag det är någon form av "bloggspam" typ någon som bara fått fram din sida och skriver nått, jag har fått sådana men jag har raderat dem, jag var rädd att det ev kunde vara "dumheter" om man råkade trycka på deras länkar.

Väldigt fina kort du gjort, jag har inte pysslat något under helgen, det har varit så fint väder att jag varit ute i vårolen!
//Malin

Anonym sa...

Jag är med på den utmaningen!