tisdag 8 april 2008

Har nu beställt...

ett scrapverktyg som jag blev förälskad i på scrapmässan i USA, nämligen en crop-a-dile Big bite! Hittade den på Scrapaddicted för 515 kr inkl frakt! Har hållit utkik efter den & nu ska den finally flytta in hos mig! :0) Kommer till användning på Scrap-eventet hoppas jag! Kan också avslöja att jag ska åka på scrapmässa till USA igen, nämligen Chicago i juli, ska bli kul!

Sitter just nu & kollar på Vänner, enligt mig världens bästa såpa! Gick hem idag med feberfrossa & huvudvärk, har sovit i tre timmar, tråkigt...

Kommer lite bilder på en fröpåseförvaring jag gjort av en spånask som jag målat. Väldigt enkel, ska ju klara lite ruffigare plats i källaren!


Spånask målad med hobbyfärg & dekorerad med en tag, band & primblommor, bokstäverna är rub-ons!
Närbild på knoppen, gjord av en målad träkula & organzaband.

Inga kommentarer: