lördag 5 april 2008

Idag blir det en liten fotokompott!

Har lovat att publicera några bilder på våra katter så här kommer Nesta, en fin madame av persersläktet & Nilla en busig charmfull flicka av Norsk skogskatt-släktet! Dessutom kommer det två utomhusbilder, ett från Tittente & ett från mitt symaskinsbord som ska göras vid i sommar. Och sist men inte minst, ett par fattigljuskoppar som jag fick i födelsedagspresent. Söta, va?!
Ikväll ska vi äta middag hos kompisar, mysigt! Jag har även gjort klart det sista beställda komfirmationskortet av 6 st idag, så imorgon ska jag ta tag i några uppmålade stämpelmotiv & se vad vi kan göra med dem! Ett av mina löften var ju att pröva distresser & har nu kommit en bit på väg, men än så länge föredrar jag akvareller! Vi får se vad det utvecklas till! Och så har jag börjat nedräkningen till ScrapEvent, ser verkligen fram emot att scrappa/prova en massa & träffa likasinnade! Men den digra materiallistan blir en utmaning att få ihop? Usch måste kanske shoppa mer, dagens i-landsproblem, hi hi.
Nesta
Nilla
Lilla symaskinsunderredet som ska få en betongplatta!
Åkerbild utanför Svedala!
Och mina söta ljuskoppar!

Inga kommentarer: