torsdag 19 juni 2008

Inga kommentarer...

i mitt kräkinlägg, jag måste skrämt er rejält, hi hi. Men nu har jag lugnat ner mig & ser fram emot bra kvartsfinaler osv! Men nog pratat om fotboll, det är ju midsommar imorgon, häärligt! Tänk vad våren gått snabbt & nu närmar sig semestrarna med stormsteg! Man märker det en del på jobb, folk varvar ner, går lite tidigare & njuter av ljusa kvällar, grillat & värmen. För trots lite ostadigare väder har det varit varmt & skönt, vi hade 15 pers på grillning igår & det var jätteskönt ute!
Igår var jag på viktväktarna, har nu gått ner 7 kg (tjoho, gött, fadde rittan rej!!!), det börjar synas ordentligt, på armarna, under hakan, magen, en storlek i kläder & igår lämnade jag en kasse med kläder som jag inte vill ha längre, de var inte mycket för stora men jag trivdes ej 100%, de har mer funnits i min garderob för att det var det enda som passade, men nu åkte de!!! Det är rätt konstigt, när man börjar "städa" i någon del av sitt liv börjar man städa även på andra ställen... Kommer ihåg när jag gick hos psykolog en tid, då städade jag ut massa saker i min garderob, hjärnan är förunderlig, eller hur???
Från det ena till det andra, jag har länkat en underbar blog, nämligen Petras sida Paradise, underbart fina saker & en stor inspirationskälla, där får ni titta in! På min egna lilla sida bjuds det på 2 kort idag, inget med midsommarkänsla, men jag hoppas de ska falla i smaken ändå?! Hoppas snart visa lite kort med de roliga stämplarna från Doodle factory samt de nya Magnoliorna, de har nämligen alla trillat ner i brevlådan i dagarna!


HA NU EN HÄRLIG MIDSOMMAR med jordgubbar, snaps, nära & kära och förhoppningsvis, fint väder! Kram på er alla! (och en extra till mamma för all hjälp igår, tack!) Och just det, en liten hälsning till lillebror som fyller facila 21 år, välkommen till yngre medelåldern, he he.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina kort, joppas du får en trevlig midsommar, här i Norge firas det inte så som "vi" är vana till... Ha det kul idag och spar inte på sillen, jordgubbarna och matlagningsgrädden!
//Malin

Gårdsromantik sa...

Ha en riktigt härlig midsommar med mycket solsken och värme!

Kram Maud

Hjärtat Mitt sa...

Det var inte dåligt! Grattis!
Det måste kännas hur bra som helst.

Kram Mari i Marieholm