tisdag 17 mars 2009

Liten utmaning & vårbilder!

Jag har börjat få det riktigt vårfint hemma, här kommer lite färgglada bilder! Kanske smittar man någon med vårkänslor?


Julkuddarna håller faktiskt året runt, så nu har jag kombinerat dem med lapptäcke & spets.

Litet stilleben, pottan är köpt på loppis, brickan på Rusta!

Detta fick jag i present, fullt med godis, är de inte söta säg?

Tulpaner, finns det en mer vårglad blomma?


Hittade också en liten utmaning hos en bloggvän som jag antog direkt ;0)

UTMANING


Regler: Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!
  1. Vad heter du? Annica
  2. Ett ord på 4 bokstäver: Aqua
  3. Flicknamn: Annie
  4. Pojknamn: Amadeuz
  5. Yrke: Arkitekt
  6. Färg: Azurblått
  7. Klädesplagg: Angorapullover (trendigt värre...)
  8. Mat: Asiatisk
  9. Sak i badrummet: Alvedon
  10. Plats/Stad: Ankara
  11. En orsak att vara sen: Astmaanfall (rå, jag vet...)
  12. Något man skriker: Akta!
  13. Film: Australia (mycket bra, se den!)
  14. Dryck: Apelsin (färskpressad!)
  15. Band: ABBA (mycket nöjd med denna ;0)
  16. Djur: Anka
  17. Gata: Almvägen 11
  18. Bil: Audi
  19. Sång: A place to call home/Joey Tempest (nu blir sambon imponerad ;0)
Givetvis får vem som vill anta utmaningen, jag skickar den till alla som hittar hit! So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen vårfina bilder jag får väl ta mig i kragen och våra till det lite här hemma.. kanske köpa tulpaner..

//Malin